søndag 1. juli 2012

Gloppefoss, Bøgruva og Åvåg en søndags ettermiddag

Da var det lenge siden det faste turfølget hadde vært på tur... så var absolutt på tide! I dag gikk jeg, Gunvor og selvfølgelig godguttene Rex og Hero til Gloppefoss, Bøgruva og Åvåg. 
Jeg må vel si at Gloppefoss er det utrolig mange år siden jeg har vært, og er absolutt en perle i Valle som alle bør få med seg. Flott tursti for store som små, og lett å finne frem :) Ikke langt var det helle....


Vi nærmer oss fossen


Nåh .....

Gunvor med sin bestekompis

Gloppefoss, meg å gutta mine
Bøgruva, pass på barn og bikkjer sier bare jeg....




På veg til Åvåg

Utrolig hvor gøy man kan ha det med en pinne :)

Gamlefar er den mest sprettne av gutta, og stjeler pinnen fra  Gunvor mange ganger...

Åvåg

Åvog med Holteheii i bakgrunnen

Full fart hjem igjen



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar