lørdag 11. august 2012

Galdhøpiggen 2469 moh

I dag ble det endelig tur helt til toppen av galdhøpiggen. Jeg hadde jo et lite forsøk i fjor og så i dag at det var jammen ikke langt igjen da jeg snudde pga at jeg ikke så noe som helst, men er det tåke så er det tåke... Men i dag var det strålende solskinn og vi gikk fra juvasshytta, jeg, min datter, min bror og noen til.
Fra juvasshytta gikk vi inn til Styggebrean hvor vi gikk med bre-førere. Når vi var over den var det bratteste partiet igjen, men vi så hele tiden at vi nærmet oss toppen, så det er jo i seg selv en motivasjon til å bare gå videre.
Absolutt en tur for hele familien.

Å endelig kom jeg meg helt til toppen i strålende solskinn, og da selvfølgelig også en fantastisk utsikt!!!!

Her ser vi galdhøpiggen fra Juvasshytta.

På vei opp



Juhuu, på toppen!!!

Fantastisk hvor langt vi kan se i dag







Meg og Heidi Marie sklir ned i snøen på vei ned fra hytta på toppen!


Et stykke ned til hytta igjen....

Ikke lenge til vi er fremme....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar