mandag 24. juni 2019

Loen Via Ferrata

Jeg har lenge tenkt å komme meg til Loen for å gå Via Ferrataen. Spennende og kjempeskummelt på samme tid. Skulle definitivt gå den letteste løypa.... trodde vi...

Ble ikke noe Ragnarokk på oss, men kanskje neste gang???
Det tok kort tid før jeg ble komfortabel med utstyret. Første "steinen" vi skulle klatre opp tenkte jeg vel mitt om at dette ikke skulle gå så bra og at jeg skulle sinke de aller fleste, men med ei svigerinne som tar alt på strak arm og går på var det jo bare å følge etter. Etter hvert gikk det jo riktig så bra.
Det ble etter hvert "middels" løype og både Gjølmunnebroa og Gjølmunnestrengen gikk riktig så bra.

Dette var en ny måte for meg å komme på topptur, og gøy var det :) Anbefales :)

Takk for turen, og takk til en super guide :)
www.loenactive.no (Her er det bare å booke i vei)





ut på nye opplevelser...



Dette går jo så det suser...


Over broa.... Det gikk også bra...

Ikke noe problem her...


Et stykke over....

Fornøyde over broa...

whoops... dette var litt verre....

Litt skummelt akkurat over her, men det gikk bra....

Veldig fornøyd.... :)

Fin utsikt, nesten som heime.......



Utsikt fra den flotte restauranten på toppen.... 

Hoven


Så var det skyliften.... Kanskje det verste med hele turen når vi kom over kanten... men med slow motion gikk turen ned også ganske så greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar